I dag er siste dagen til Maren og Ingrid før de drar tilbake til Norge (IKKE ingrid som også bodde i villagen).. De kom likt som meg i februar i fjor og skulle egentlig være like lenge, men de drar hjem fordi de synes 3 år i Australia blir for lang tid her.. Jeg skjønner de veldig godt, man slår seg egentlig aldri 100% til ro her fordi man hele tiden flytter leiligheter og kan heller ikke kjøpe noe særlig til en leilighet fordi man skal tilbake til Norge og kan ikke pakke ned alt i en koffert osv.. Så vi har vært å sagt hadet, og avtalt å møtes snart i Norge igjen! De kommer begge fra stavanger så ser de absolutt igjen i fremtiden :)
Søte jenter
Så kjøpte jeg og Ingrid like armebånd!!



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar