På lørdag var det pubcrawl, går egentlig ut på at man løper rundt på forskjellige barer og alle går i like t-skjorter så man ser hvem som er på samme opplegg. uten å forklare for mye, så sier jeg bare at det var morro! veldig morro :)
De like t-skjortene! opprinnelig helt hvite og kjedelige så gjør man noe kreativt med de! alle klipper og fargelegger!
Dette ble nye profilbildet på facebook! hehe



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar