mandag 14. mars 2011

Lørdag- pubcrawl

På lørdag var det pubcrawl, går egentlig ut på at man løper rundt på forskjellige barer og alle går i like t-skjorter så man ser hvem som er på samme opplegg. uten å forklare for mye, så sier jeg bare at det var morro! veldig morro :)




















































De like t-skjortene! opprinnelig helt hvite og kjedelige så gjør man noe kreativt med de! alle klipper og fargelegger!








Dette ble nye profilbildet på facebook! hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar