mandag 21. mars 2011

Besøk, Besøk, Besøk!!!

Nå har endelig martine booket billett hit også, JEG GLEDER MEG!!!
Hun kommer lørdag 23 april- da påskeferien min starter den helgen, og blir i hele 3 uker :)
Jeg håper på fint vær for hennes skyld, hehe.
Vi skal da dra bort et par dager den første uken hennes siden det er ferie og det er greit å se litt mer av Australia når man først er her. Så kommer Sofie, Malin og Hanne etter 2 uker, den 6 mai, så alle fem får en heeel uke sammen før de drar videre. Jeg kan ikke ønske meg noe bedre enn dette :-)


Sofie og meg i Malta i 2006!
















Malin og meg i Hersonissos i 2008



















Hanne og meg i Norge 2008













Martine og meg i Bali 2009
















Denne gjengen kommer til å ta Australia med storm :-)
og ikke minst lage mange nye minner <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar