søndag 27. mars 2011

The book of awesome

Jeg bare må fortelle dere om en bok jeg har lest, den er utrolig morsom!
Den heter "The book of Awesome" og inneholder mange øyeblikk/episoder som man ikke tenker over, men som gjør dagene våre utrolig bra. De små tingene i livet :)

Noen eksempler fra boken:
- Når du havner bakerst i en lang kø på matbutikken og plutselig åpner de opp en ny kasse som du da er først i!
- Når du sitter på flyet og får to seter for deg selv- altså ingen sidemann. (alle håper på det)
- Når du trykker på heisen og den viser seg å være i din etage så du slipper å vente!
- Perfekt lukeparkering på første forsøk (da er dagen min reddet)
- Når vi er så heldig og se snøen faller på juleaften!
- Se koffereten din komme på rullebåndet som en av de første!
Noen av mine egne eksempler: (kanskje jeg skal skrive min egen bok en dag, hehe)
- Når man får håndskrevet brev- hvorfor sluttet vi med det!
- Lukten av nybakte boller- det føles som et hjem med en gang
- Våkne av seg selv og ikke vekkerklokken
- Følelsen av å møte noen som virkelig har savnet deg
- Danse og synge høyt når du er alene hjemme. hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar