Jeg bare må fortelle dere om en bok jeg har lest, den er utrolig morsom!
Den heter "The book of Awesome" og inneholder mange øyeblikk/episoder som man ikke tenker over, men som gjør dagene våre utrolig bra. De små tingene i livet :)
Noen eksempler fra boken:
- Når du havner bakerst i en lang kø på matbutikken og plutselig åpner de opp en ny kasse som du da er først i!
- Når du sitter på flyet og får to seter for deg selv- altså ingen sidemann. (alle håper på det)
- Når du trykker på heisen og den viser seg å være i din etage så du slipper å vente!
- Perfekt lukeparkering på første forsøk (da er dagen min reddet)
- Når vi er så heldig og se snøen faller på juleaften!
- Se koffereten din komme på rullebåndet som en av de første!
Noen av mine egne eksempler: (kanskje jeg skal skrive min egen bok en dag, hehe)
- Når man får håndskrevet brev- hvorfor sluttet vi med det!
- Lukten av nybakte boller- det føles som et hjem med en gang
- Våkne av seg selv og ikke vekkerklokken
- Følelsen av å møte noen som virkelig har savnet deg
- Danse og synge høyt når du er alene hjemme. hehe

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar