tirsdag 8. mars 2011

Feber

Hele mandag lå jeg med feber, kjedeligste dagen på lenge!
















Tror det kom fordi jeg plutselig var på skolen i mange timer og satt med lekser og innleveringer osv når jeg nettopp har hatt 3 forholdvis rolige feriemåneder. Pluselig kom lange dager på skolen, med mindre søvn. Det er nok en blanding av dette og at jeg var ute på søndag mens det blåste og var ganske dårlg vær, og ja, jeg hadde som vanlig på meg kjole, hehe.

Har drukket masse te med sitron og presser appelsiner som kjære mor har lært meg. Har også brukt sokker, så ja, jeg hører faktisk på hva foreldrene mine sier!
Føler meg bedre i dag, men fremdeles ikke helt på topp, så tror jeg trenger en natt til :) Har uansett vært på skolen i dag, men vet ikke hvor mye jeg faktisk klarte å lære sånn halvveis i svime, hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar