Endelig fredag igjen, men jeg skal faktisk ikke ut på byen!
Noen av oss jentene er hos meg å lager middag og ser film, koselig kveld :) Men frykt ikke, det blir nok en liten tur ut i morgen ja! Tross alt lørdag.
Skolen har gått fint, og innleveringene mine gjennom skoleåret virker ikke uoppnåelige, så jeg er positiv til at det skal gå bra :) MEN det blir sikkert ikke like mange oppdateringer her ettersom jeg plutselig ble veldig opptatt, hehe.
Fikk forresten et fint brev fra festivalen jeg jobbet på!
Ha en super helg! :)



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar