Nå er det søndag morgen, men i går hadde pappa bursdag!!
GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN!
Planen min var å ringe kl.7 på kvelden her i Australia, for da er den 10 om morningen hjemme i Norge, men vi hadde et stort opplegg i går kveld som jeg var med å arrangere så telefonsamtalen ble litt senere, hehe, beklager for det pappa :) Det var fremdeles lørdag for både meg og deg da, så jeg er ikke verdens værste datter :) hehe.
Håper du har hatt en fin helg på fjellet! Skulle ønske jeg hadde fått feiret med deg, men vet at Heidi har ordnet en fin gave fra oss :) Stor bursdagsklem til deg!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar