Jeg fikk en kjempe koselig telefonsamtale fra mormor og morfar på tirsdag! Alltid hyggelig å høre fra dere der hjemme :) og det var litt morro for den dagen så hadde jeg "Youth and Society" faget på skolen, og da var ukens tema "home".
Bildet fra kapittelet som handler om den psykologiske siden av et hjem, og hvordan det former oss som mennesker senere i livet, på godt og vondt. Psykologi er spennende!
Jeg må også fortelle at i paradis er det ikke solskinn hver dag, det har nemlig regnet 2 av dagene..
Her er meg som sitter å venter på bussen på vei til skolen- i regnet!
Hvis noen lurer på hvordan jeg ser ut akkurat NÅ= her sitter jeg på skolen som dere sikkert ser pga bakgrunnen og skriver på bloggen min. jeg vet jeg ser blek ut, men skylder på lyset.
Middagen i går var taco og et glass vin, hehe, kan vel si at vi koser oss..
Ingen party bilder fra denne uken- fordi jeg har druknet i skolearbeid



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar