torsdag 17. mars 2011

Photo shoot

Jeg dropper ut av skolen for å bli fotograf!
Til Heidi: nei jeg har ikke kjøpt meg nytt kamera, jeg bare låner det!
Hva synes dere om det nye talentet mitt, hehe :-) jeg synes bildene er kjempe kule!











































































































































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar