søndag 15. mai 2011

Summer Games

Ansa styret- meg på andre rad, nr 2 fra venstre!














Vi arrangerte Summer Games, eller det vil si at jeg druknet i skolearbeid så de andre gjorde all planleggingen på forhånd og satte opp leker på selve dagen,  jeg kom 2 timer senere for å vise ansiktet mitt og var der vel en kort stund bare. men det var gøy så lenge det varte! :) dagene skulle bare hatt flere timer til å gjøre alt man vil. Her er hvertfall hele styret, hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar