På fredag var jeg først på skolen og leverte inn en oppgave, så dro vi på kino og så Hangover 2, den var utrolig morsom! :) Etterpå dro vi til Broadbeach og spiste jordbær med sjokolade, nam!
Meg og Kait
Lørdag formiddag lagde vi Muffins til vi fikk besøk senere og pyntet de rosa selvfølgelig.
På lørdag kveld var jeg ute på middag med noen av de norske jentene, kjempe koselig! Vi dro på Alfrescos som er en italiensk restaurant.
Etter middagen dro vi hjem til meg og hadde en avskjedsfest for Laura. Det var egentlig flest av mine venner der, men kjempe morro! Tok desverre nesten ingen bilder!!


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar