De siste 3 ukene har gått altfor fort, skulle ønske de kunne bli lenger.. nå er det tilbake til hverdagen og skole! Veldig uvant at det plutselig er så god plass i stuen, på badet, på rommet mitt og ikke minst i sengen hvor vi alle sammen har sovet, hehe.
Jentene kjøpte blender til meg, ble kjempe overrasket, hadde ikke forventet det i det hele tatt! og i tillegg kjøpte de søplekasse til badet og et lite håndkle til badet. jeg har verdens snilleste venner!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar