torsdag 19. mai 2011

17. mai!

Hurra! Gratulerer med dagen til dere alle sammen.
Vi startet dagen med frokost hos meg kl.06.30, så gikk bussene opp til Brisbane kl.08.00. Der var det parade gjennom gatene og parken etterfulgt av leker, taler, vaffler osv. Bussene gikk tilbake til Surfers på ettermiddagen og da var det felles middag og drinker på Melbas. Det var en lang, men veldig bra dag!


Kaken vi hadde til felles frokost!















Uteområdet hos meg- julie, ingrid, guro














Thomas



















Paraden i Brisbane









































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar