Litt godt og blandet :)
Eneste fine bildet jeg har av oss alle fra når jentene var her. Savner de allerede! Martine, Malin, meg, Sofie og Hanne :)
Den beste gjengen- på Fraser Island
Mitt mest USJARMERENDE bilde noensinne, haha. Nattmat på Mc Donalds etter en lang kveld med dansing og morsomheter. Feite Dorris haha
The new love of my life!
Isbjørnen der vi kjøper alkohol :)




Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar