lørdag 14. mai 2011

Fraser Island

Vi bestemte oss for å ta en spontan tur til Fraser Island som ligger ca 4 timer med bil unna. Det er en kjempe kjent øy som mange camper på, og et veldig populært turiststed. Vi ville presse inn så mye som mulig på timeplanen når de først er her, så hver dag ble fullbooket, hehe. Vi sto opp kl.5 om morningen og tok en gruppetur opp dit kl.6 og ble der hele dagen :)

Bilene som kjører opp dit















På båten over til øya















Nydelige Fraser














Et skip som strandet der for mange år siden, det man kan se er kun 15% av skipet!











































Regnskog

















































Ville kenguru

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar