Laura drar tilbake til Canada nå på mandag- den 30 mai!
Så dette er hennes siste uke, og nå er det straks siste helgen hennes, utrolig trist.
Jeg har måttet sitte med masse skolearbeid i det siste så vi skal virkelig gjøre det meste ut av denne helgen!!! Kl. 4 mandag morgen kommer jeg til å være kjempe lei meg for jeg vet jo ikke når jeg ser henne igjen..
Selv om jeg ikke har kjent hun mer enn 4 måneder, er hun virkelig en kjempe god venn, og vi har allerede avtalt at vi skal invitere hverandre i bryllupene våre, hehe.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar