Jeg er trygt fremme i Australia etter en lang flyreise!
Reisen startet med en kopp kaffe på Gardermoen med de beste!
Jeg dro oslo-frankfurt-singapore-brisbane, kjenner jeg vil begynne å bytte reiserute litt, for er litt for kjent med den nå!! hehe. Den første dagen ble brukt til å rydde og vaske leilighet/rommet mitt for det så helt forferdelig ut og jeg var ikke veldig begeistret! jeg mener da søppel som renner over, fluer på kjøkkenet, ting overalt, klær som ligger i vaskemaskinen i flere dager++ Hvordan det er mulig å være så rotete som min ene romkamerat er helt utrolig synes jeg! men men, skal ikke la det ødelegge dagen min :)
Savner dere hjemme allerede <3

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar