I dag er det morsdag i Norge, så til verdens beste mamma; GRATULERER!
Jeg er kjempe glad i deg og håper dagen din er super bra :)
Stor klem fra Australia
Du er så vakker!
Også sender jeg en hilsen til min kjære mormor som ikke er så bra om dagen.. jeg tenker masse på deg og sender tusen gode klemmer til deg!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar