tirsdag 15. februar 2011

Happy valentine!

I går var det valentines day og nei, jeg var faktisk ikke på date! hehe
Dagen ble tilbragt med jentene og vi grillet i parken og koste oss :)
En av jentene hadde til og med laget små sjokolader som hun tok med til oss- kjempe koselig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar