I'm living life in Australia!
tirsdag 15. februar 2011
Happy valentine!
I går var det valentines day og nei, jeg var faktisk ikke på date! hehe
Dagen ble tilbragt med jentene og vi grillet i parken og koste oss :)
En av jentene hadde til og med laget små sjokolader som hun tok med til oss- kjempe koselig!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar