Første uken tilbake i Surfers Paradise har vært herlig!
Nytt strandhåndkle
Beste frokosten/ lunch jeg kan få: jordbær, blåbær, eple, banan+ youghurt og muesli :)
Beste middagen! Jeg elsker Scampi! nam :)
Et bilde fra tirsdagen hvor jeg var ute og møtte gamle kjente fra villagen jeg bodde i første halvåret!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar