torsdag 10. februar 2011

Herlig å komme tilbake til sol og varme

Første uken tilbake i Surfers Paradise har vært herlig!







Nytt strandhåndkle














Beste frokosten/ lunch jeg kan få: jordbær, blåbær, eple, banan+ youghurt og muesli :)












Beste middagen! Jeg elsker Scampi! nam :)













Et bilde fra tirsdagen hvor jeg var ute og møtte gamle kjente fra villagen jeg bodde i første halvåret!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar