søndag 6. februar 2011

God helg!

Håper dere alle har hatt en bra helg!
På fredag hadde vi en liten avskjeds samling for en jente som dro tilbake til Canada og senere var jeg å så på Ingrid sin nye leilighet. På lørdag var vi på stranden og på kvelden dro vi en tur ut på byen, veldig morro å se mange av vennene mine ute igjen :) Søndag skal brukes til å finne ny leilighet og bestemme oss for romkamerat situasjonen vår, hehe. Ellers sitter jeg å leser en bok og drikker iste :) herlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar