Håper dere alle har hatt en bra helg!
På fredag hadde vi en liten avskjeds samling for en jente som dro tilbake til Canada og senere var jeg å så på Ingrid sin nye leilighet. På lørdag var vi på stranden og på kvelden dro vi en tur ut på byen, veldig morro å se mange av vennene mine ute igjen :) Søndag skal brukes til å finne ny leilighet og bestemme oss for romkamerat situasjonen vår, hehe. Ellers sitter jeg å leser en bok og drikker iste :) herlig!


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar