Sommeren har endelig kommet for fullt! De siste månedene har det vært mye regn, unormalt mye, vi fikk høre at været har ikke vært så dårlig siden 1910 eller noe lignende! men nå er endelig våren over og sommeren er her! i dag har jeg ligget ved bassenget, utrolig mye folk, men fant meg en liten plass på gless plenen :) Det er helg, så snart skal jeg over til oda, charlotte og emelie og vi skal en tur ut på byen i kveld. Sommer betyr jordbær, hvitvin, smoothies, stranden, bading og masse morro :) snart er skolen over også, og da er det ferie!!


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar