søndag 31. oktober 2010

Julemarsipan fra Norge!

I går fikk jeg pakke i posten med juleparsipan fra Nidar! Det ble godt tatt imot, så da ringte jeg noen av de nærmeste norske jentene her nede og ba de over på norsk julegodteri :) nam nam
Her er Oda, Ingrid, Julie og Charlotte. jeg er kameramann!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar