I'm living life in Australia!
søndag 31. oktober 2010
Julemarsipan fra Norge!
I går fikk jeg pakke i posten med juleparsipan fra Nidar! Det ble godt tatt imot, så da ringte jeg noen av de nærmeste norske jentene her nede og ba de over på norsk julegodteri :) nam nam
Her er Oda, Ingrid, Julie og Charlotte. jeg er kameramann!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar