tirsdag 12. oktober 2010

En liten tirsdags aktivitet

I dag satt bestemte vi oss for å være kreative, så vi kjøpte maling og lerrett og malte litt :)




Gutten som sitter her er Todd, han er en venn av romkameraten min fra Canada og er kjempe søt. han skal bo hos oss en stund, vi vet ikke helt hvor lenge enda :)





















Dette var da min :) mange år siden jeg malte sist! Men det var veldig morro å få noen venner til å gjette hvilket maleri som hørte til hvem!
Det var veldig klart at de sa line har den med blomster og farger. Jen hadde den med "hippie fargene" og et sitat om livet. Kait hadde blått og grønt, hun hater rosa og jentefarger, og Todd er den kunstneriske som laget trær og dyr osv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar