tirsdag 5. oktober 2010

Q1

Q1 er verdens høyeste bebodde bygning, altså det er mennesker som har leiligheter/ hotell der. Det er høyere enn eiffeltårnet og empire state building.
Det ligger også kun 5 minutter unna hvor jeg bor, og på toppen er det bar og utsiktstårn. det er en av de store turistattraksjonene her i Surfers Paradise nettopp fordi du kan se mange mil avgårde. Hit dro vi et par ganger mens mamma og heidi var her, og jeg har årsmedlemskap der fordi det er et fint sted å ta seg en drink før man drar videre et annet sted.


















































































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar