
Jeg har vært på kino med Oda og Emelie og sett filmen Eat Pray Love med Julia Roberts. Det er en film som er basert på en bok med samme navn. det handler om en dame som slutter i jobben sin og setter av 1 år til reise og finne seg selv. Hun begynner i Italia, drar derfra videre til India og avslutter i Bali. Det var spesielt morsomt å se Bali igjen fordi jeg merker at jeg savner den tilværelsen litt. Bali er virkelig paradis og jeg skal absolutt tilbake dit snart! Jeg hadde litt for høye forhåpninger til denne filmen, så den var ikke like bra som jeg trodde, men fremdeles morro å se! :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar