lørdag 19. november 2011

Livet blir ikke stort bedre enn dette :)

I dag har vi tilbragt hele dagen på stranden, akkurat sånn som jeg liker det- med mange av jentene :):)
I kveld skal vi ut på byen- igjen, hehe. Men nå er det FERIE! og siden jeg frivillig velger å tilbringe heeeele ferie min hjemme i Norge med kaldt vær, må jeg virkelig nyte denne siste uken med sol og sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar