onsdag 23. november 2011

Last night out in Surfers for this year

Dette er vel byen som ikke sover når det kommer til fest og morro. I går, på tirsdag, var siste kvelden min ute på byen for i år. Da må man jo gå ut med et smell, og det ble det jammen meg hehe. Vi var først på vors hos Lasse og noen venner av han, deretter ut på byen og det ble et lite nachpiel på morgenkvisten :) Litt redusert kan man si jeg er i dag. Nå er det bare å begynne å pakke kofferten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar