fredag 25. november 2011

Blogger litt fra flyplassen

De siste timene mine i Australia ble brukt til julemiddag med noen av jentene også en liten tur ut på byen, før jeg måtte ta bussen 5 om morningen til flyplassen.
Nå er den lengste reisen overstått så nå venter jeg bare på neste fly så er jeg i Thailand om noen få timer! GLEDER MEG :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar