fredag 18. november 2011

En torsdag i Surfers

Torsdag var det full feiring for at alle er ferdige med eksamener og i tillegg var det siste torsdagen ute til mange av de som skal dra hjem. Nå er det jo bare en uke til jeg drar også:)
Jeg tok som vanlig ikke med kamera så har bare lånt disse få bildene av min kjære romkamerat Melina.
Ganske slitne dagen derpå! Luch på Coffee Club!

Må forresten fortelle om en episode som skjedde i dag. Jeg skulle nemlig levere en veske som hadde røket inn til reparasjon, det er et veldig lite nøkkelsliperi sted men de ordner vesker også. Det var en mann som jobbet der, tok imot vesken mens vi småsnakket litt om hvor jeg var fra osv, som de fleste lurer på, hehe. Da jeg kom tilbake for å betale og hente vesken sier han at istedenfor hvit tråd har han brukt brun og håper det går fint, ja selvfølgelig sier jeg og smiler :) tror du ikke han gir meg vesken og sier god jul, da jeg prøver å betale han smiler han bare og sier du får det gratis!! jeg blir overrasket, og spør om han er sikker på denne beslutningen (har vi ikke lært at ingenting er gratis i denne verden), men joda, siden jeg ikke hadde vært en irritert kunde da han ikke hadde mer hvit tråd igjen så værsegod sier han! jo tusen hjertelig takk sier jeg :) Små ting i hverdagen som gjør deg glad! For alt han vet kan jeg være turist og aldri komme tilbake til han for å trenge en tjeneste, allikevel gjør han noe uten å forvente noe tilbake, sånne mennesker liker vi! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar