mandag 7. november 2011

Kjære mormor

God bedring, vi håper alle du blir frisk så fort som mulig!
Jeg blir helt dårlig av å tenke på hvordan AHUS har opptrådt, sånne ting får meg til å ønske jeg var advokat! men det gir meg hvertfall ekstra lyst til å jobbe med mennesker og hjelpe til i samfunnet! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar