God bedring, vi håper alle du blir frisk så fort som mulig!
Jeg blir helt dårlig av å tenke på hvordan AHUS har opptrådt, sånne ting får meg til å ønske jeg var advokat! men det gir meg hvertfall ekstra lyst til å jobbe med mennesker og hjelpe til i samfunnet!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar