SURPRISE! Jeg kommer hjem til jul og blir der, he he! Vel, jeg prøver hvertfall å få overført disse to årene, som jeg har jobbet hardt for å gjennomføre, til universitetet i Oslo. Det er ikke sikkert det er mulig, så jeg kommer fremdeles til å innrullere i fag neste år for å ha en backup plan! Men kjenner meg klar for å komme hjem, på en måte jeg ikke har gjort før. Har virkelig trengt disse to årene på egen hånd for å få masse erfaringer og opplevelser, og anbefaler det til alle!
Det er mennesker her i Australia jeg kommer til å savne og har allerede fått masse hyggelige kommentarer på facebook og mobilen. Det er fremdeles mange jeg ikke har sagt det til enda, noen enklere å fortelle det til enn andre... Har absolutt fått venner for livet her:

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar