Nye Hilton hotellet i Surfers Paradise. Veldig flott og rett ved stranden!
Jeg og en venninne som heter Linn gikk inn for å se litt og jeg tok noen bilder av kafeen inne for jeg synes det er morro med steder hvor de selger nye varer man ikke har sett før :) kjøpte med en spennende te som jeg skal ta med hjem til jul!





Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar