mandag 5. september 2011

Helgen kom og gikk altfor fort

Jeg tok helg på torsdag, som de fleste andre boende her i Surfers Paradise. Så vi dro ut en tur fordi en svensk jente hadde bursdag, masse folk ute og god stemning!
Fredag var lite produktiv og jeg og romkameraten Melina så på tv serien Vampire Diaries i litt for lang tid. leverte inn to oppgaver tidligere i uken, så vel fortjent langhelg da.
Lørdag var det ut igjen, denne gangen på fest hos en ny norsk jente. Ikke like mange ute, men det var en super kveld, ble ganske sent igjen gitt. Søndag ble brukt til lesing ettersom jeg har en prøve på tirsdag! Hvorfor skjer det alltid så mye de helgene det passer dårligst?? og ja der var den helgen over..
Jeg har ikke brukt kameraet mitt her nede enda, vet ikke hvorfor, men det resulterer i at jeg ikke har så mye å vise dere. på lørdag tok en venninne altfor mange bilder så når hun legger de ut så får dere se de her også :) 


fra venstre: annika, meg, rannveig, malin, julia, camilla og melina. mange nye jenter :)










 Ps. haiangrep i australia igjen på lørdag- ikke her jeg bor da, det var oppe i Perth!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar