lørdag 24. september 2011

Jeg må fullføre siste året her i Australia

Ja, jeg kan jo egentlig bare slette det forrige innlegget om at jeg kommer hjem. men jeg velger å ikke gjøre det, for det var tross alt den beslutningen jeg tok- å dra hjem.
Men neida, jeg gir ikke opp!
Kommer til å fullfør her for å sette utdanningen min først i denne sammenhengen, ikke en beslutning jeg er helt fornøyd med akkurat nå, men en beslutning jeg kommer til å være glad for neste desember da jeg faktisk er ferdig!
Universitetet hjemme vil ikke la meg vite om fagene mine herfra engang blir godkjent før til høsten da jeg har kommet inn på skolen, noe som gir meg en veldig usikker fremtid. Derfor har jeg valgt å fullføre her.
SAVNER DE FANTASTISKE VENNENE MINE HJEMME SOM HAR VÆRT SÅ UTROLIG FORSTÅELSESFULLE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar