Jeg og Melina kjedet oss veldig på onsdag så vi bestemte oss for å sjekke ut det nye hotellet her i byen, eller lettere sagt det et nytt bassengområdet. Det heter Soul og ble ferdig for bare noen måneder siden. Det er super fint og ligger rett ved stranden :) Det er så stressende å være student i her i Australia, he he, nei egentlig ikke! Man må jo selvfølgelig egentlig ha nøkkel og bo der, akkurat som det er i vår bygning også, men siden vi var så heldig å tilfeldigvis kjente en jente som bodde der fikk vi utforsket litt, og onsdagen ble plutselig ikke så kjedelig lenger!


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar