Deretter så vi film i kinoen til bygningen ved siden av, Circle on Cavill, hvis man bor der kan man leie rommet for en kveld. Hun vi kjenner som bor der flytter til uken så vi må bruke det mens vi kan! Så det var nesten som å være på kino med bare venner :-) Fantastisk!! Hvis jeg noen gang blir rik skal jeg også ha privat kino rom i kjelleren..

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar