På onsdag møtte jeg min søte venninne, Hanne, og vi hadde bestemt oss for å ta et glass vin i solnedgangen. Det ble fort en flaske og en veldig hyggelig kveld! Ingenting er bedre enn gode venner, masse vin, sommerkjoler og en flott solnedgang! Mangler bare familien og vennene hjemmenifra her! Bildet ligger også på facebook så noen av dere har sikkert sett det allerede :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar