onsdag 22. august 2012

EN GANG I FREMTIDEN

Jeg begynner å vite mer og mer hva jeg har lyst til senere i livet og en av de er hvor jeg kunne tenkt å bosette meg etter ferdig utdanning og når jeg er i fast jobb. Siden vi har litt ekstra fritid her i Australia og jeg snart er ferdig har jeg sett en del på ulike steder jeg vil bo, he he.
Kriteriene mine er at det ikke skal være mer enn 1 time utenfor Oslo, jeg vil at det skal være enkelt å komme seg til og fra byen, spesielt med tanke på å besøke familien! Det skal gjerne ligge langs/i nærheten av vannet (oslofjorden), ikke innover i landet, spesielt ikke retning lørenskog! Men heller i retning Drøbak, Son osv! Jeg har lagt med en fint kart over området hehe, det er da høyre side av fjorden jeg ser på, utelukker ikke Tønsberg og lignende på andre siden, men det føles lengre unna igjen, og det er større avstand til flyplasser! Dette blir jo ikke før om noen år!! må jo spare penger, få meg en jobb og helst en å bo sammen med. Det er fremdeles ganske dyrt å bo disse stedene jeg kunne tenke meg, men man får hvertfall litt mer for pengene og jeg som vil bo i et stort hvitt hus med hage trenger det :) hehe!

Mye kan selvfølgelig forandre seg på noen år ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar