søndag 13. mai 2012

Utkledningsfest

I helgen var det fest hvor man kunne kle seg ut som et tiår: for eksempel 20'tallet, 80'tallet osv. De fleste  brukte noe man hadde liggende hjemme for å unngå kostnader, så for min del ble det blomster pike fra 70'tallet!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar