fredag 11. mai 2012

Rannveig's bursdag

Denne uken hadde Rannveig bursdag, så vi var ute å spiste med alle jentene, kjempe koselig. Og da vi kom hjem kom vi ikke lenger enn til heisen før vi ble møtt av brannmenn som sendte oss ut av bygningen! Det var visst en liten brann på toppen av samlebåndet til heisen. Men ingen ble skadet og vi kom heldigvis inn igjen etter noen timer :) Nå på lørdag blir det FEST!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar