tirsdag 1. mai 2012

Frisørtime

I dag har jeg vært hos frisøren, håret mitt har blitt så utrolig blondt her nede de siste månedene, så det var på tide å få tilbake litt naturlig farge!
Jeg har jo tross alt litt mørkere trekk i ansiktet så fikk høre at denne fargen passet meg veldig bra:)
Av en eller annen grunn ser det ut som jeg har brune øyne også på dette bildet, men det har jeg altså ikke, de er fremdeles blå!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar