tirsdag 22. mai 2012

Presentasjon

I dag hadde jeg en presentasjon på skolen, og det gikk overraskende bra! Vanligvis blir jeg ganske nervøs når jeg må stå alene og snakke for hele klassen og professoren siden det er på engelsk, men tankene mine var på andre ting i dag tidlig og det hjalp utrolig nok. Brukte akkurat den tiden man skulle, snakket rolig og svarte på alle spørsmålene. Så det blir spennende å få tilbakemelding neste uke! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar