lørdag 1. oktober 2011

Shooting star!

Jeg har sett en shooting star! Woow!
Vi ser virkelig ALDRI stjerner på himmelen her, som jeg har skrevet før, men i går satt vi på takterassen til noen av de norske guttene som bor her i Surfers, og plutselig ser flere av oss en stjerne som "faller", det varte i kanskje 2-3 sekunder, hvertfall ikke lenger, men det var utrolig spennende å se! utsikten var så flott så vi satt liksom å så litt utover, og forventet ikke å se det, men stilig var det!
Friday Night!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar