Har bestått av skole, skole og mer skole.Og da mener jeg faktisk dra på skolen kl.8 om morningen og hjem igjen kl.7 om ettermiddagen.
Personlig
føler jeg at jeg ikke har hatt et sosialt liv, men nå viser det seg at
det gir gode resultater! Veldig fornøyd med det jeg har fått tilbake
hittil, men samtidig føler jeg meg helt kjørt. En av mine gode venninner
her i Australia, Ingrid, hadde bursdag for noen dager siden og jeg
orket ikke bli med ut for å feire engang- det er ikke likt meg! Det er lett for folk å glemme at jeg tar et ekstra fag enn alle andre, det er faktisk mye ekstra arbeid. men men, neste år får jeg vel en litt større pustepause på slutten av skoleåret i forhold til dette! snart blir det litt mer fritid heldigvis, og ikke lenge etter
det ferie :)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar