onsdag 19. oktober 2011

Hverdagen min de siste ukene

Har bestått av skole, skole og mer skole.Og da mener jeg faktisk dra på skolen kl.8 om morningen og hjem igjen kl.7 om ettermiddagen.
Personlig føler jeg at jeg ikke har hatt et sosialt liv, men nå viser det seg at det gir gode resultater! Veldig fornøyd med det jeg har fått tilbake hittil, men samtidig føler jeg meg helt kjørt. En av mine gode venninner her i Australia, Ingrid, hadde bursdag for noen dager siden og jeg orket ikke bli med ut for å feire engang- det er ikke likt meg! Det er lett for folk å glemme at jeg tar et ekstra fag enn alle andre, det er faktisk mye ekstra arbeid. men men, neste år får jeg vel en litt større pustepause på slutten av skoleåret i forhold til dette! snart blir det litt mer fritid heldigvis, og ikke lenge etter det ferie :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar