Jeg må faktisk bare fortelle om en veldig morsom hendelse som skjedde her om dagen! Vi var et par stykker som skulle på kino og kompisen til hun ene kunne kjøre oss dit-herlig! Han er brasilianer og kjempe hyggelig. Så skulle Melina, romkameraten min, gå ut av bildøren først (kun 2 dører på bilen) så brasilianeren, hyggelig som han er, går rundt og strekker ut en hånd til Melina så hun kan lettere komme seg ut av bilen. Hva gjør hun, strekker han vannflasken hun hadde i hånden!! ha ha ha, vi er ikke vant med at guttene har manerer, hvertfall ikke i denne byen, og når noen da strekker ut en hånd, kan det ikke være for å gjøre noe annet enn å ta imot vannflasken!
Det gikk et par sekunder før vi skjønte hvor festlig dette egentlig var, stakkars gutten ventet jo på hånden til Melina, og ikke vannflasken!
Nei, dette er et eksempel på at norske gutter har noe å lære av resten av verden, åpne bildører osv har visst blitt glemt!
Legger med bilde av mitt mislykkede forsøk på å lage scones.
For vi har nemlig ikke MEL i leiligheten! jeg er egentlig veldig glad i å bake, mangel av utstyr derimot gjør at det er ferdigposer det går i! selv ferdigposen trengte mel for å rulle ut deigen, (vi har selvfølgelig ingen kjevle heller) så det ble å prøve å lage scones i håndflaten mens det klistrer seg fast. spist ble de uansett! Jeg skylder på leiligheten i Australia som skal komme fullt utstyrt, men som aldri gjør det!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar