Hva er vel bedre enn å få en pakke på samme dag som eksamen?! Den er nå vel overstått og jeg sitter her med halloween godteri og koser meg :) Det var pub quiz på kvelden arrangert av ansa, så det måtte jeg være med på! Vi kom på 3. plass, det er veldig uformelt da og ingen bryr seg egentlig om man vinner eller taper, men siden jeg er litt konkurranse innstilt er jeg veldig fornøyd med det :) haha

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar