Når jeg logget meg på bloggen min i dag kom det opp at dette blir blogginnlegg nummer 200!
Det er ganske bra på de nesten 2 årene jeg har vært i Australia snart :)
Etter jeg hørte dette ordtaket: Stop existing and start living, har jeg aldri glemt det, synes det beskriver så bra hvordan mange mennesker bare går gjennom livet, og lever egentlig ikke til det fulleste.
Så det er på tide å slutte å klage over tingene man ikke har, og heller sette pris på alt det andre! ikke minst, bruke potensialet sitt :)
Neste lørdag skal jeg faktisk prøve meg som servitør- noe jeg aldri har gjort før og som skremmer meg veldig fordi jeg tror jeg er dårlig i det! Det er en jobb på hesteløpet hvor man serverer mat og drikke, til veldig pyntede gjester, så det gjelder å ikke søle, hehe. Det er kun åpent på lørdager, som passer meg bra fordi det ikke skal gå utover skolen, og jeg vil jobbe for det jeg har. Hvis det viser seg at jeg synes jobben er forferdelig og det ikke passer meg så er det bare å slutte, men skal hvertfall prøve meg på noe som er utenfor min komfortable sone, så ønsk meg lykke til!



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar