fredag 5. august 2011

Heldigvis finnes det flere gode enn dårlige dager :)

I dag var en sånn dag hvor man føler at hele verden går imot deg, men så gjør den egentlig ikke det allikevel, den bare gir deg noen utfordringer.

Jeg tror det må være en heltidsjobb å være storesøsteren min, hehe. Stakkars Heidi som våkner opp til melding fra meg og mine problemer.
Det ble en lite produktiv morgen, men kvelden har vært riktig så fin med kino og jentene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar