Da var alle karakterene mine fra forrige semester- altså fra februar-juni klare!
og jeg sier meg ganske så fornøyd! Vanligvis har man 4 fag, men jeg tok 5, så derfor var jeg litt ekstra spent på hvordan jeg hadde klart meg. Her er bilde jeg tok av pc skjermen da jeg var inne å sjekket i dag.
Til venstre ser du navnet på fagene mine og til høyre under "Grade" er karakteren. D betyr 5, så å stikke av med tre femmere er jeg fornøyd med :)
Det gir meg motivasjon til å tenke at hvis jeg klarer tre 5'ere nå så burde jeg fint klare høyere karakterer neste år da jeg tar den normale arbeidsmengden med fire fag igjen!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar